Returpolicy
Hos Freja Line gör vi vårt yttersta för att hålla våra kunder nöjda. Det kan dock hända att du vill returnera en produkt. I detta dokument förklarar vi vår returpolicy tydligt.
Villkor för retur
-
Du får endast anmäla en retur efter att du fysiskt har tagit emot produkten.
-
Returkostnaderna är helt på kundens bekostnad, inklusive eventuella internationella fraktkostnader.
-
Artiklar måste vara oanvända, otvättade, oskadade och i originalskick, med alla etiketter och prislappar kvar.
-
Prova gärna – men användning är inte tillåten.
-
Det är inte tillåtet att returnera produkter som avsiktligt har beställts i flera storlekar med avsikt att delvis returnera.
Returprocess
-
Anmäl din retur via info@frejaline.se inom 14 dagar efter att du har mottagit varan.
-
Du får returadressen till vår leverantör (baserad i Kina).
-
Du returnerar varan på egen bekostnad, inklusive eventuella tull- eller fraktavgifter.
-
Vi rekommenderar alltid att du använder en fraktmetod med spårning (track & trace).
Återbetalning
När vi har tagit emot varan och godkänt dess skick, kommer köpesumman att återbetalas inom 14 dagar via samma betalningsmetod som användes vid köpet.
Ansvar
-
Vi ansvarar inte för förlorade paket om spårningen visar att varan har levererats till den adress som kunden har angett.
-
Om en felaktig adress har angetts är det kundens ansvar.
-
Adressfel måste rapporteras inom 24 timmar efter beställningen.
Kontakt
Vid frågor om returer, vänligen kontakta oss via:
info@frejaline.se