Returpolicy

Hos Freja Line gör vi vårt yttersta för att hålla våra kunder nöjda. Det kan dock hända att du vill returnera en produkt. I detta dokument förklarar vi vår returpolicy tydligt.

Villkor för retur

  • Du får endast anmäla en retur efter att du fysiskt har tagit emot produkten.

  • Returkostnaderna är helt på kundens bekostnad, inklusive eventuella internationella fraktkostnader.

  • Artiklar måste vara oanvända, otvättade, oskadade och i originalskick, med alla etiketter och prislappar kvar.

  • Prova gärna – men användning är inte tillåten.

  • Det är inte tillåtet att returnera produkter som avsiktligt har beställts i flera storlekar med avsikt att delvis returnera.

Returprocess

  1. Anmäl din retur via info@frejaline.se inom 14 dagar efter att du har mottagit varan.

  2. Du får returadressen till vår leverantör (baserad i Kina).

  3. Du returnerar varan på egen bekostnad, inklusive eventuella tull- eller fraktavgifter.

  4. Vi rekommenderar alltid att du använder en fraktmetod med spårning (track & trace).

Återbetalning

När vi har tagit emot varan och godkänt dess skick, kommer köpesumman att återbetalas inom 14 dagar via samma betalningsmetod som användes vid köpet.

Ansvar

  • Vi ansvarar inte för förlorade paket om spårningen visar att varan har levererats till den adress som kunden har angett.

  • Om en felaktig adress har angetts är det kundens ansvar.

  • Adressfel måste rapporteras inom 24 timmar efter beställningen.

Kontakt

Vid frågor om returer, vänligen kontakta oss via:
info@frejaline.se

Fri premiumfrakt

Alltid fri frakt med spårning med PostNord

Kundservice

Vi svarar alltid inom 24 timmar

100 % returgaranti

Enkla returer inom 30 dagar

Säker betalning

Betala säkert och direkt med ditt kreditkort, Google Pay, Apple Pay, Shop Pay eller Klarna